Εάν το φροντιστήριο που συμμετέχει στο ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ το επιθυμεί, θα μπορεί να έχει το Στατιστικό Προφίλ της Επίδοσης του κάθε μαθητή του που συμμετέχει στη διαδικασία (σε σύγκριση με τα πανελλαδικά στατιστικά) και θα μπορεί να επιλέξει εάν θα το κοινοποιήσει ή όχι στο μαθητή και τους γονείς του. Για όσους επιλέξουν να συμμετάσχουν και σε αυτό το σκέλος του ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ, η διαδικασία λειτουργεί ως εξής:
Α. Τα γραπτά βαθμολογούνται από τα φροντιστήρια και οι βαθμοί καταχωρούνται, σε συγκεκριμένη προθεσμία, σε ειδική εφαρμογή Καταγραφής & Στατιστικής Ανάλυσης των επιδόσεων των μαθητών που έχει δημιουργήσει και επιμελείται το τμήμα μελετών της Keystone, η οποία είναι διαθέσιμη στη σελίδα του κάθε φροντιστηρίου, στο ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ. Το Στατιστικό Προφίλ της Εκπαιδευτικής Πορείας του κάθε Μαθητή προκύπτει από τα Πανελλαδικά Στατιστικά των επιδόσεων των μαθητών. Το φροντιστήριο επιλέγει εάν οι βαθμοί καταχωρούνται με κωδικό, ψευδώνυμο ή επώνυμα.
Β. Οι βαθμοί που καταχωρούνται πανελλαδικά, σταθμίζονται και σύντομα, μετά τη λήξη της προθεσμίας που δίνεται, η κάθε μονάδα που συμμετέχει λαμβάνει:
(i) Το Στατιστικό Προφίλ της Επίδοσης του κάθε μαθητή, ανά μάθημα και συνολικά. Είναι ένα ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ "REPORT", με το όνομα του φροντιστηρίου το οποίο περιλαμβάνει πίνακες και όπου είναι δυνατό διαγράμματα με τα εξής:
Επίσης, εάν το επιλέξει το φροντιστήριο, το Στατιστικό Προφίλ θα περιλαμβάνει την απόκλιση των βαθμών του μαθητή από:
Το φροντιστήριο "κατεβάζει" τα report, και εάν το κρίνει σκόπιμο μπορεί να τα κοινοποιήσει στο γονέα και το μαθητή.
(ii) Το αντίστοιχο Στατιστικό Προφίλ του κάθε Φροντιστηρίου που συμμετέχει στη διαδικασία. Με απόλυτη εχεμύθεια.
Έτσι, με τη συμμετοχή του στο ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ το κάθε φροντιστήριο συμμετέχει σε μια ολοκληρωμένη διαδικασία Εξωτερικής Αξιολόγησης που συμπληρώνει τη δουλειά και την εσωτερική αξιολόγηση του φροντιστηρίου. Μια διαδικασία που αναβαθμίζει την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου.
Το κάθε φροντιστήριο λαμβάνει τα στατιστικά των μαθητών του και τα πανελλαδικά στατιστικά, σε όσα μαθήματα έχει καταχωρίσει το βαθμό ενός τουλάχιστον μαθητή.
Θέματα Προηγούμενων Περιόδων & Παλαιότερων Ετών